Renovatie

Sorry, maar door de renovatie van onze eerste etage en het trappenhuis thuis heb ik weinig tijd voor mijn blog. Luxe problemen, zeker. Er schijnen, zo wordt mij verteld, mensen te bestaan die het klussen in huis als hobby hebben. Ik heb waarschijnlijk achteraan gestaan toen het gen 'klussen in huis zonder ongelukken' is uitgedeeld. Mijn vingers tintelen nog van mijn poging het stopcontact annex lichtknop weer te monteren in de veronderstelling dat de stroom er af was, dus ik heb besloten ook dat aan de schilder te vragen.

Deze week veel vragen gehad over de enquête onder de bevolking over de eigenschappen van een nieuwe burgemeester. Alle kranten en RTV West hebben er aandacht aan besteed. Bijna iedereen heeft de vraag gesteld of het geen wassen neus is. Nee, dat is dit juist niet. Natuurlijk, we vragen de bevolking niet de complete profielschets te maken, maar we hebben de vragen zo gekozen dat we toch een goed beeld denken te krijgen van wat voor soort burgemeester de Alphenaren willen. Ik hoop dat veel mensen de moeite nemen de vragen te beantwoorden zodat we ook echt iets met de antwoorden kunnen.

Dat was het voor vandaag, ik ga nog wat spullen sjouwen. Tot volgende week.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hippocrates

De volgende stap

Much ado about nothing