Zo diep zijn we inmiddels gezonken

Gisteren heeft iemand onder mijn naam een reactie geplaatst op de website van De Telegraaf naar aanleiding van een artikel over het vertrek van burgemeester de Gelder. Ik heb daarop zelf een reactie geplaatst en later volgende mail gestuurd aan de webredactie van de Telegraaf, waarop ik helaas nog geen reactie heb mogen ontvangen:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
L.S.,

Heden is om 15.02 uur een reactie geplaatst onder mijn naam op een artikel aangaande het tijdelijk terugtreden van burgemeester de Gelder (http://www.telegraaf.nl/binnenland/8553520/__Burgemeester_Alphen_treedt_terug__.html ) . Ik heb deze reactie niet geplaatst en ik verzoek u deze reactie te verwijderen. Deze reactie is onnodig grievend voor betrokkene, maar ook schadelijk voor ondergetekende als fractievoorzitter van de VVD in Alphen aan den Rijn. Aangezien mensen het emailadres dienen in te vullen hoop ik dat u de dader kunt achterhalen, indien mogelijk verneem ik graag het mailadres van u.

Helaas staat bij de diverse opties om een klacht te melden niet dat er onder de naam van een ander een reactie is geplaatst, misschien een tip voor de toekomst. Een andere tip is om een check in te bouwen door inzender een mail te sturen waarop gereageerd dient te worden alvorens de reactie wordt geplaatst.

Ik heb zelf een reactie geplaatst om 19.49 uur, helaas niet in correct Nederlands dankzij de ‘spellingscorrectie’ van mijn smartphone. Waar dagelijks staat, had walgelijke moeten staan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is maar dat u het weet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hippocrates

De volgende stap

Plannen