Posters plakken

Gisteren en vandaag hebben Klaas Kwint en ik ons beziggehouden met het oude politieke handwerk van posters plakken. De gemeente heeft op 17 plaatsen in Alphen, Aarlanderveen en Zwammerdam grote borden neergezet waar de politieke partijen een poster op kunnen plakken. We zijn zo'n vijf uur bezig geweest met het plakken. Opvallend was dat slechts enkele andere partijen een poster hebben geplakt tot nu toe: SP, Alphen Lokaal, A1 en op enkele plaatsen het CDA. We vonden het erg leuk om te doen, op een gegeven moment word je erg handig met ladder, borstel en stijfsel. Enfin, ik ben benieuwd naar het effect.

Reacties

Anoniem zei…
Hallo Ruud,

Had ik je dan toch in de gaten moeten houden??
Ik zie op de foto op je weblog, dat je nog maar een klein randje boven onze poster openlaat.
Dat mag niet??.......overplakken!!!

groeten
Ruud
R.S. Gebel zei…
Beste Ruud,

Moet je nagaan; hebben we speciaal nog de bovenste rand van onze poster omgevouwen over de achterkant om niet over jouw poster heen te gaan, is het nog niet goed :-). Kijk maar eens op de Korenmolen hoe netjes we dat hebben gedaan!
Anoniem zei…
Hallo Ruud,

Ik had ook niets anders van je verwacht!!!!

Populaire posts van deze blog

Hippocrates

De volgende stap

Much ado about nothing