Slaapgebrek

Ik kom slaap tekort. Reden? Mart Smeets. Waarom is een leuk programma als Studio Torino zo laat? Ik vind Mart Smeets in deze programma's op zijn best, hoewel niet iedereen dat met mij eens zal zijn.
Aan de andere kant: veel eerder dan 23.00 uur lig ik toch niet in bed. Neem gisteravond. Eerst de kinderen naar bed. Om half negen naar de bouwtekening van de nieuwe praktijk gekeken. Daarna achter de PC gekropen. Radio West gemaild over de radiospots, MP3-files omgezet naar WAV-files; drukproef van het fractiejaarverslag bekeken, nieuwe kalender voor alle kandidaten gemaakt met alle evenementen tot de verkiezingen.
Ik moest ook een tekst maken voor Alphen Stad FM. Zij gaan de komende maandagavonden debatten uitzenden tussen 3-4 partijen. Op 6 maart ben ik samen met Hub van Wersch en Hans Groen in 't Wout aan de beurt. Iedereen moet een tekst inspreken waarin in 60 seconden de speerpunten van de partij worden opgesomd. Ga je alle speerpunten in 60 seconden proberen te proppen, of noem je er een paar? Ik heb gekozen voor het laatste. We moeten ook allemaal een tekst inspreken om mensen op te roepen te gaan stemmen; mijn tekstsuggesties zijn bij iedereen in goede aarde gevallen. Goed idee van ASFM.
Nog een goed idee: het Witte Weekblad gaat mensen interviewen die stoelsponsor van het Parktheater zijn geweest over hun binding met het theater. Een erg origineel idee. Ik heb wat met theater, vooral met cabaret.
Een evenzo origineel idee krijgt vrijdag zijn beslag: dan wordt de fotoexpositie in de bibliotheek geopend. Alle lijsttrekkers zijn gefotografeerd met hun favoriete boek en zijn kort geinterviewd. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hippocrates

De volgende stap

Much ado about nothing